duminică, 6 mai 2012

Mango Martini



Intr-o sambata seara, de vara, un cocktail "racoros" si  usor parfumat, este foarte binevenit.

Ingredientele folosite sunt doua: Mango si Martini. Insa, tin sa precizez ca Martini a fos tinut la rece. Si asta contribuie la savoarea cocktailului. 
Am inceput cu mango. Apropo, stiati ca... (ha ha, nu stiati :) ) am plantat o samanta de mango intr-un ghiveci si a iesit dupa trei luni de "hibernare" din pamant? Deocamdata ii merge bine mersi, face frunze multe multe. Pana la un moment dat va mai sta frumusel pe pervazul meu, pentru ca are sansele sa creasca pana la 40-50 de metri, si-atunci va trebui sa-i gasesc alt culcus. Oricum mango e fructul meu exotic preferat.
Sa reluam reteta: am curatat mango si l-am taiat cubulete, dupa care l-am pus in blender si am obtinut o pasta. Peste martini, am adaugat aceasta pasta de mango si atat a fost... Suficient cat sa asigure succesul unei seri de vara intr-un weekend!


Savurati intens!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Asterneti aici sugestii si pareri