duminică, 27 octombrie 2013

Camembert pane cu orez si dulceata de afine si Sunday Lunch cu Diana


La invitatia Dianei @ Disturbingly Delicious la Sunday Lunch am raspuns bucuroasa sa-i pregatesc ceva special, un preparat pe care am avut ocazia sa-l degust intr-un restaurant acum cativa ani si care mi-a ramas adanc intiparit in minte, asa ca mi-am propus sa va impartasesc si voua experienta mea culinara de neuitat. Stiu ca nu e tocmai combinatia cea mai obisnuita, insa cum bine stiti eu nu gatesc mancaruri traditionale, decat rareori, iar pentru o duminica speciala, am gasit potrivit sa vin cu un preparat special.
Va invit sa aflati mai multe despre cum se desfasoara duminicile noastre in familie, chiar din povestirea de pe blogul minunat la Dianei, careia ii multumesc mult pentru invitatie.



Camembert pane cu orez si dulceata de afine

Ingrediente pentru 2 persoane:
- 2 buc. branza Camembert;
- 1 ou de casa;
- faina si pesmet pentru pane;
- 100 grame orez;
- 50 grame stafide;
- 3-4 linguri de miere;
- 4 linguri dulceata de afine;
- ulei de palmier pentru prajit sau pentru varianta la cuptor, hartie de copt.


Mod de preparare:

1. Pentru pregatirea camembert-ului pane in ulei, se incinge uleiul, se bate un ou, branza se da prin ou si apoi prin pesmet. Se prajeste intre 1-2 minute pe fiecare parte.
2. Pentru varianta la cuptor, se aseaza hartie de copt intr-o tava si in cuptorul incalzit la 190 de grade se tin pentru 10-15 minute. Desi varianta la cuptor este mai sanatoasa, pentru acest preparat incurajez prajirea in ulei deoarece este mult mai gustoasa si mai rapida. Coaja branzei este protectoare si nu permite scurgerea continutului in ulei, deci fara grija se poate praji. Se scot pe un servetel de hartie.
3. Orezul se fierbe in apa (proportia de orez-apa sa fie de 1:3) cu putina sare. Stafidele se tin cateva ore in apa pentru a se hidrata, apoi se pun in miere.
4. Se aseaza in farfurie camembert-ul pane, orezul presarat cu miere si stafide si 2 linguri de dulceata de afine.
Sugestie: camembertul se prepara foarte repede (maxim 10 minute cu toate pregatirile de rigoare), asadar se incepe mai intai cu prepararea orezului si la urma se prajeste branza pane.



Va doresc o duminica frumoasa in preajma celor dragi si multumesc inca o data Dianei pentru invitatie!

Un comentariu:

Asterneti aici sugestii si pareri